mandag 4. mai 2009

Travel veke

Etter ei fin helg heime med konfirmasjon til lillebroren min med mykje god mat og slekt som det er lenge sida eg har møtt er det nå tilbake til kvardagen.

Reiser tilbake til Sogndal i ettermiddag med ekspressen, før veka begynner for alvor. Tirsdagsmorning, langkøyring til Førde og oppsummeringstime etterpå. (Nærmar meg oppkøyring). Seinare på dagen gjere klar presentasjon som skal framførast på onsdag når eg, min arbeidskollega i bacheloroppgåva og veiledaren vår reiser til Oslo for å delta i knutepunktmøte for digital kompetanse. Til Oslo og heim igjen same dagen.

Torsdag har eg tenkt å prøve meg på bilteori. Etter det blir det jobbing med bacheloroppgåve torsdag og fredag, satser på å ha fått data som kan analyserast og lage grafer av til då. 

Så skal man jo helst få prøvd å trene litt i veka og. Jaja, det skal bli spennande!

Lørdag = helg og x-russefest på meieriet. Blir sikkert kjekt :)

2 kommentarer: